| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woodhaven
Lieutenant

Lieutenant





Posty: 548
Pochwał: 9
Skąd: Woodhaven, NY
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Crash B-25 w Melun-Villaroche

31 maja B-25 J lądował awaryjnie w pobliżu lotniska w Melun-Villaroche (Seine-et-Marne).

W czasie wznoszenia zapalił się prawy silnik w wyniku czego załoga podjęła decyzje awaryjnego lądowania bez podwozia.
Płatowiec został uszkodzony w dość poważnym zakresie:
spłoną silnik, uszkodzone zostało skrzydło, wyłamane podwozie oraz naruszone zostało poszycie kadłuba .....



Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

_________________

Sob 04 Cze, 2011 4:33

Powrót do góry
woodhaven
Lieutenant

Lieutenant





Posty: 548
Pochwał: 9
Skąd: Woodhaven, NY
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

cd...

http://www.youtube.com/watch?v=0PNoe39CDXI&feature=player_embedded



Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:
Pilot George Peres (z lewej) i kapitan, Bernard Vurpillot, na miejsce katastrofy.

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

_________________

Sob 04 Cze, 2011 4:52

Powrót do góry
woodhaven
Lieutenant

Lieutenant





Posty: 548
Pochwał: 9
Skąd: Woodhaven, NY
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Czekamy na weryfikacje uszkodzeń płatowca ;-(


Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

_________________

Nie 05 Cze, 2011 5:08

Powrót do góry
Wolverin
Leutnant

Leutnant




Posty: 441
Pochwał: 1
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Crying or Very sad Taka szkoda jestem dobrej nadziei że go wyremontują w 100%

Nie 05 Cze, 2011 19:52

Powrót do góry
de Villars
Generał dywizji

Generał dywizji





Posty: 8068
Pochwał: 6
Skąd: Kraków
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

A skąd się prawy silnik wziął po lewej stronie?
Tak czy siak, szkoda go Smutny

_________________
Dmą w rogi zaklęte
Dudni ziemia, kurz staje
Jako burze w szale
Idą, idą Wandale!
Szaleją topory
Dzicy jako zwierzory
Szpony bogów w szale
Idą, idą Wandale!

Pon 06 Cze, 2011 8:50

Powrót do góry
marcor
Hauptmann

Hauptmann




Posty: 920
Pochwał: 1
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Oba silniki pracowaly jeszcze w rzepaku. Ale calosc juz na przemial.
Podobnie przyziemial kilka dni temu Lockheed T33. W polu i niedaleko Bitburga.
po

Pon 06 Cze, 2011 18:43

Powrót do góry
woodhaven
Lieutenant

Lieutenant





Posty: 548
Pochwał: 9
Skąd: Woodhaven, NY
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

A był .... to oblot po wymianie silnika i śmigła ..... standard próba na ziemi i wio.
Niestety zapalił się prawy silnik, ogień wdarł się do kadłuba ( stąd osmolone wnętrze kadłuba )
.Po otrzymaniu z wieży informacji o pożarze natychmiast zastosowano procedurę awaryjną tj. wyłączenie silnika, odcięcie paliwa itd. .......
Podczas lądowania na polu rzepaku przesunęli prawie 120 m na dodatek podczas dobiegu wybudował się prawy silnik powodując jednocześnie obrót samolotu ( stąd silnik znalazł się po lewej stronie płatowca ) podczas którego został uszkodzony kadłub zaraz za skrzydłem

Teraz problem to ma ubezpieczyciel jak nie pokryje kosztów remontu będą musieli sprzedać płatowiec



Opis załącznika:

Opis załącznika:

_________________

Wto 07 Cze, 2011 6:29

Powrót do góry
marcor
Hauptmann

Hauptmann




Posty: 920
Pochwał: 1
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Podaje wspolrzedne wypadku. Jesli kogos interesuje..
48° 38′ 3.00″ N, 2° 37′ 25.80″ E
po

Czw 09 Cze, 2011 22:47

Powrót do góry
woodhaven
Lieutenant

Lieutenant





Posty: 548
Pochwał: 9
Skąd: Woodhaven, NY
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

To ja możne mapkę wkleję


Opis załącznika:

_________________

Pią 10 Cze, 2011 0:29

Powrót do góry
woodhaven
Lieutenant

Lieutenant





Posty: 548
Pochwał: 9
Skąd: Woodhaven, NY
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

I omawiany Lockheed T33 w kapuście niedaleko Bitburga... 26 maj br


Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

_________________

Pon 20 Cze, 2011 4:55

Powrót do góry
woodhaven
Lieutenant

Lieutenant





Posty: 548
Pochwał: 9
Skąd: Woodhaven, NY
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Na tym zdjęciu dopiero wyraźnie widać iż samolot obróciło podczas dobiegu


Opis załącznika:

Opis załącznika:

_________________

Wto 21 Cze, 2011 1:49

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki w tym forum
Możesz ściągać pliki w tym forum



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Forum.
Redakcja magazynu "Inne Oblicza Historii" nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.