| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystmar
Szeregowiec

Szeregowiec




Posty: 1
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

ocena wykrywacza

pytanie o ocenę wykrywacza

--------------------------------------------------------------------------------

przepraszam nie byłem zorientowany i pytanie zadałem nie na tym forum
sorki Embarassed Laughing

mam prośbę czy ktoś podejmie się oceny tego wykrywacza przymierzam się do zakupu a jestem "zielony"
pozdrawiam Romek

Lone Star
890 zł

Trzy dynamiczne tryby pracy (ruch cewki konieczny jest do wykrycia metalu):

ALL METAL - wykrywanie wszystkich metali

DISCRIMINATE - automatyczne eliminowanie przedmiotów żelaznych

AUTO NOTCH - automatyczne eliminowanie niepożądanych przedmiotów z metali kolorowych
Wykrywane metale sygnalizowane są trzema różnymi dźwiękami

Automatyczne strojenie do gruntu

Ciekłokrystaliczny wskaźnik rodzaju wykrytego metalu

Ciekłokrystaliczny wskaźnik trybu pracy

Wskaźnik naładowania baterii

Pokrętło czułości

Pokrętło dyskryminacji

Wodoszczelna cewka 25 cm

Zasilanie 2 baterie 9V

Pią 04 Lut, 2005 21:01

Powrót do góry
WElektronik
Szeregowiec

Szeregowiec





Posty: 8
Skąd: Lubelskie
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Wykrywacz jak wiele innych, z tego co wyczytałem jest to wykrywacz dynamiczny, posiada dyskryminację, jego zaletą jest czułośc na drobne przedmioty czyli przydatny jest bardziej cdo popszukiwania drobiazgów w równym terenie jak pola itp.(raczej - ze względu na ciągły ruch sondą).