|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Joanna
Szeregowiec
|
|
|
Praca licencjacka-PROSZE O POMOC- wieś Ciemiętniki
Witam wszystkich
Jestem studentka UŁ i pisze prace licencjacka o wsi Ciemiętniki, gmina Kluczewsko, powiat Włoszczowski. Widze po forach iz wszyscy tu obecni maja dosc spora wiedze na temat historii wiec zwracam sie z prosba aby ktos kto zna historie Ciemiętnik napisal mi trosze o niej , podal żródla do ktorych mogla bym zasiegnac piszac prace. Prosze o pomoc
Asia
Pon 24 Lis, 2008 7:21
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
seth
Użytkownik zbanowany
|
|
|
Droga Koleżanko , cóż takiego zdarzyło się w tej wiosce że na forum historycznym szukasz pomocy ?? Czy jest to miejscowość pod którą był jakaś bitwa ??? Czy nadano tam jakieś szczególne prawa , niespotykane w innych rejonach Polski ???
Pon 24 Lis, 2008 19:38
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joanna
Szeregowiec
|
|
|
:)
Hmmmm nie mam pojęcia czy tam się coś zdarzyło czy też nie dlatego proszę o pomoc. Moja praca licencjacka polega na opracowaniu terenów jeszcze przez nikogo nieopracowanych dlatego tez taka mala wieś jak Ciemiętniki w ktorej wychowala sie moja babcia, mama i cala rodzina, wieś przez nikogo jeszcze nieopracowana pod względem kartograficznym, społeczno-demograficzym i wogole pod kazdym wzgledem nieopracowana Jesli ktokolwiek wie cos na temat nieciekawej wsi to prosze niech napisze. Nie koniecznie o jakis wielkich wydarzeniach. Moze byc nawet zwykla historia typu: " Józef drwal w 1874 r założył tartak... " hehehe
Czekam na podpowiedzi
Pon 24 Lis, 2008 19:50
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
redbaron
Moderator Kapitan
|
|
|
Jeżeli chodzi o opracowanie kartograficzne, to odwiedź urząd gminy, do której należy wieś. Mają wszystkie działki na mapkach.
Zorientuj się, gdzie jest archiwum państwowe, do którego trafiają materiały i pojedź tam albo zobacz w bazie sezam
Pon 24 Lis, 2008 20:13
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
IjonTihy
Komandor porucznik
|
|
|