| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hexe
Sierżant

Sierżant




Posty: 96
Skąd: z Polski
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Genealogia - doświadczenia

Niniejszym mam zaszczyt powitać wszystkich genealogów weteranów jak i nowicjuszy, którzy chcieliby podzielić się swoimi doświadczeniami.
Badaniami genealogicznymi nad moją rodziną oraz przeprowadzaniem kwerend dla osób zupełnie mi obcych zajmuję się od kilkunastu lat.
Swoje poszukiwania koncentruję w centralnej Polsce i na kresach wschodnich. Metryki i dokumentacja jaką znajduję, pisana jest głównie w języku rosyjskim i po łacinie.
Zapraszam do dyskusji Laughing

Pią 01 Sty, 2010 15:35

Powrót do góry
Tomas88
Podporucznik

Podporucznik




Posty: 310
Pochwał: 1
Skąd: lubelskie
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Hexe to znasz rosyjski i łacinę? Bo to czasami jest bardzo przydatne w poszukiwaniach, jeśli ktoś miał rodzinę na Kresach.

Pią 01 Sty, 2010 16:26

Powrót do góry
Hexe
Sierżant

Sierżant




Posty: 96
Skąd: z Polski
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Rosyjski znam, ale z łaciną mam problem.

Pią 01 Sty, 2010 18:40

Powrót do góry
Tomas88
Podporucznik

Podporucznik




Posty: 310
Pochwał: 1
Skąd: lubelskie
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

To już wiem kto będzie mi pomagał z rosyjskimi tekstami Bardzo szczęśliwy . Bo ja niestety nawet alfabetu rosyjskiego nie znam Crying or Very sad

Pią 01 Sty, 2010 18:43

Powrót do góry
Tomas88
Podporucznik

Podporucznik




Posty: 310
Pochwał: 1
Skąd: lubelskie
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Mam Jeszcze jedno pytanie: jak to jest z archiwami? Jak to jest z udostępnianiem dokumentów?

Pią 01 Sty, 2010 19:32

Powrót do góry
Hexe
Sierżant

Sierżant




Posty: 96
Skąd: z Polski