| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ataman77
Marynarz

Marynarz




Posty: 16
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Koczownicy wielkiego stepu VIII - XIII

Czy ktoś może zajmuję się tym okresem na wielkim stepie, od Dniepru po Ałtaj. Z wielką chęcią wymienił bym informacje. Sam zajmuję się tematem od 3 lat. Od strony archeologiczno historycznej. A ten rejon traktowany jest po macoszemu w naszej historiografii.

Nie 12 Lis, 2006 23:32

Powrót do góry
Michał z Sarmacji
Sous-lieutenant

Sous-lieutenant





Posty: 411
Skąd: Gdynia
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Re:

Jeśli można to ja się pod prośbę atamana tez podpiszę, bo mnie również to strasznie interesuję. pozdrawiam z Sarmacji.
_________________
"Czerwień na ulicy pali.. A Ty tańczysz!!!"

Pią 17 Lis, 2006 23:26

Powrót do góry
Zielik15
Gość

Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

to ciekawy okres w historii jutro troche go zglebie i podyskutujemy Uśmiech

Pią 17 Lis, 2006 23:37

Powrót do góry
Ataman77
Marynarz

Marynarz




Posty: 16
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Ciesze się że ktoś się zainteresował. Zielik życzę szczęścia bo nie wiele jest literatury na ten temat. Szczególnie po polsku.

Sob 18 Lis, 2006 1:44

Powrót do góry
Ataman77
Marynarz

Marynarz




Posty: 16
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

A jeszcze jedno Michale masz odpowiedz na temat Łuku Krymskiego

Sob 18 Lis, 2006 1:49

Powrót do góry
Michał z Sarmacji
Sous-lieutenant

Sous-lieutenant





Posty: 411
Skąd: Gdynia
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Re:

Wiem, wielkie dzięki. Ostatnio pożyczyłem od kumpeli replikę łuku tego właśnie typu i strzelałem do lokalnych drzew.
_________________
"Czerwień na ulicy pali.. A Ty tańczysz!!!"

Sob 18 Lis, 2006 15:54

Powrót do góry