|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mannet
Chorąży
Posty: 186
|
|
|
Ba-64
Witam
Czy były jakieś widiczne elementy różniące kadłuby Ba-64 od Ba-64b? czy różnicą było tylko poszerzony rozstaw kół (rama z GAZa 67 zamiast 64) ?
Sob 10 Lut, 2018 13:51
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grendel
Pułkownik
Posty: 4610 Pochwał: 13
|
|
|
Widoczne były chyba tylko szersze błotniki. No, moze jeszcze inną i gdzie indziej mocowana anteną radiostacji. Zdaje sie pod koniec 1844 roku zmieniono obramowania pokryw luków kierowcy, z naspawanego płaskownika (lub pręta), na tłoczone. To chyba wizualnie wszystko.
Zapomniałem o czymś?
Pozdrowienia
Grendel
_________________
Koło przyjaciół Muzeum Broni Pancernej CSWL
im. płk dypl. Mieczysława Rawicz-Mysłowskiego
Pon 12 Lut, 2018 3:25
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robert05
Pułkownik
Posty: 4535 Pochwał: 9
|
|
|
Witam, na tej stronie jest min. porównanie parametrów technicznych obu modeli Ba-64. http://odkrywca.pl/ba-64,670506.html
Poza tym informacja tym pojeździe zawarte w Wikipedii nie są pełne i dotyczą tylko samochodów pancernych dostarczonych w trakcie DWS. Poza tym latach 1951/52 Polska kupiła z ZSRR min. 55 samochodów pancernych BA-64. W tych latach zakupiono z ZSRR również : 291 T-34/85, 113 IS-2, 23 SU-100, 150 ISU-122, 75 ISU-152, 169 SU-76, 6 BTR-152.
Pozdrawiam.
Opis załącznika:
|
|
Pon 19 Lut, 2018 16:27
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki w tym forum Możesz ściągać pliki w tym forum
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Forum. Redakcja magazynu "Inne Oblicza Historii" nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
|
|