| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John_Brown
Porucznik

Porucznik





Posty: 616
Pochwał: 1
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Oficer medyczny (chirurg polowy?)

Serdecznie witam wszystkich! Nie było mnie tu dłuugi kawał czasu, więc witam podwójnie Wink. Mam pytanie do interesujących się wojskowością w XVIII wieku. Chodzi mi o pewnego oficera armii arcyksięcia Austrii Karola VI, w dokumencie który mnie interesuje jest on nazwany "Regimental Medical Officer of the Foot Regiment of the Honorable B. Furstenbusch". Moje pytania mogą wydać się śmieszne, ale jestem laikiem w temacie; szukałem na własną rękę odpowiedzi, ale bez skutku, dlatego byłbym bardzo wdzięczny jeśli polecicie mi jakąś literaturę mówiąca o austriackiej armii w XVIII wieku. Natomiast teraz chodzi mi o to czym był ów Regimental Medical Officer - nigdzie nie mogę znaleźć informacji jaki stopień oficerski posiadał ów jegomośc. Orginalnie tekst, który przytoczyłem brzmi:

"Regiments Feldscherer, Löblichen Baron Fürstenbuschischen Regiments zu Fueß."

Będę wdzięczny za każdą pomocną odpowiedź. Im więcej szczegółów, tym lepiej. Oczywiście w razie potrzeby napiszę więcej informacji.
Serdecznie pozdrawiam

_________________
"Kwintyliuszu Warusie, oddaj mi moje legiony!"

Sob 06 Kwi, 2013 18:07

Powrót do góry
panc
Moderator
Podpułkownik

Podpułkownik





Posty: 3165
Pochwał: 30
Skąd: W-wa ,Pl. Na Rozdrożu 2 m. 183
Archiwum: Grzegorz Gąsienica-Poszepszyński
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

John_Brown napisał:
Natomiast teraz chodzi mi o to czym był ów Regimental Medical Officer - nigdzie nie mogę znaleźć informacji jaki stopień oficerski posiadał ów jegomośc.