| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ptasznik63
Szeregowiec

Szeregowiec




Posty: 1
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Opinia

Proszę o kilka słów na temat Garrett-a ACE 250.Zaczynam dopiero przygodę i nie ukrywam jestem zielony.Pozdrawiam

Pią 12 Lis, 2010 15:49

Powrót do góry
paweł333
Chorąży

Chorąży





Posty: 155
Skąd: Mazowsze Północne
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Poszukaj w tematach już istniejących(skorzystaj z wyszukiwarki-u góry strony).Jest to sprzęt popularny więc i opinii na jego temat też jest sporo.
Pozdrawiam.

Pią 12 Lis, 2010 17:32

Powrót do góry
Enders
Porucznik

Porucznik





Posty: 504
Pochwał: 2
Skąd: New Ross
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Sam od niego zaczynałem... Uśmiech Jest to chyba jeden z najlepszych na początek wykrywaczy, solidnie zbudowany, ma pin point. Jest tylko trochę płytki. Ogólnie polecam ten wykrywacz. No i obsługa jest bardzo prosta.

Pozdrawiam!

_________________
Historia to... przygoda!

Pią 12 Lis, 2010 18:10

Powrót do góry
daro
Major

Major





Posty: 1515
Pochwał: 4
Skąd: Schömberg
Archiwum: WSW
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Temat pojawiający się dość często w tym dziale - trzeba poszukać.
Pozdrawiam

_________________
Szukajcie .........i aby Was nie znaleźli.
Pozdrawiam.Dariusz

Sob 13 Lis, 2010 12:38

Powrót do góry
sharp
Szeregowiec

Szeregowiec




Posty: 1
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobry wykrywacz metali , szczególnie dla początkującego .Szczerze polecam!

Pon 29 Lis, 2010 11:42

Powrót do góry
Strugu
Porucznik

Porucznik




Posty: 651
Pochwał: 3
Skąd: Przemyśl
Archiwum: Rozkradli Niemcy
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem