| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
debnianin
Starszy szeregowiec

Starszy szeregowiec




Posty: 28
Skąd: Debno
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

pomoc w zakupie

witam proszę o pomoc
planuje zakup wykrywacza interesuje mnie taki że by można było się wybra na militaria i monetki jestem nowy w tej dziedzinie sportu Uśmiech
wiec liczę na wasza pomoc koledzy . Uśmiech

Wto 18 Maj, 2010 20:46

Powrót do góry
joziofix
Podporucznik

Podporucznik





Posty: 218
Skąd: Dziki Wschód
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

No ok. Określiłeś się co do rodzaju poszukiwań, ale proponuję jeszcze podać zakres Twojego budżetu na taką zabawkę Uśmiech
_________________
"Nie ignoruj rzeczy, które są niewygodne"

Wto 18 Maj, 2010 21:13

Powrót do góry
gerberg
Kapral

Kapral




Posty: 42
Skąd: Warszawa
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

no chyba, że cena nie gra roli to wtedy jest okazja poszaleć, ale i tak radzę zastanowić się nad sprzętem dla początkujących, bo skomplikowane wykrywki na początku drogi poszukiwacza potrafią zniechęcić... i okopiesz się 2m na 2m żeby wyjąć kapselek Polmosu;)

Sro 19 Maj, 2010 14:22

Powrót do góry
joziofix
Podporucznik

Podporucznik





Posty: 218
Skąd: Dziki Wschód
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

Ja właśnie uważam, że nie ma sensu kupować "wykrywki dla początkujących". Załapać o co w tym wszystkim chodzi można dosłownie w 3 dni. A zrozumienie nawet skomplikowanej wykrywki to kwestia może tygodnia - dwóch.
A jak się kupi taką prostą wykrywkę to jesteśmy w stanie "ją zrozumieć" w jeden wieczór, ale potem musimy się z nią męczyć o wiele dłużej...
Tak więc niech kolega określi swój budżet Uśmiech

_________________
"Nie ignoruj rzeczy, które są niewygodne"