| | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Rangi | Rejestracja | Profil | Wiadomości | Zaloguj
Linki | Ekipa | Regulamin | Galeria | Artykuły | Katalog monet | Moje załączniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orson
Mat

Mat




Posty: 58
Skąd: Szczecin/Gdynia
Odpowiedz do tematu Odpowiedz z cytatem

DKW 350 '1939

DKW NZ 350 rok 1939
Oferuję na sprzedaż lub zamiane oryginalny motocykl Wehrmachtu który brał udział w walkach na terenie Polski we wrześniu 1939 roku. Cały motocykl, marki DKW NZ 350, posiada oryginalny lakier WH - ten sam od 1939 roku! W takim stanie zachowania jest to jedyny egzemplarz w Polsce w tej wersji. W Polsce znajdują się tylko 4 kompletne egzemplarze motocykli DKW NZ 350 posiadające oryginalny lakier WH. Każdy z nich jest w innej wersji, motocykl oferowany na aukcji jako jedyny z tych czterech sztuk
posiada lakier feldgrau, pozostałe posiadają lakier w kolorze dukelgelb i są z późniejszych roczników. Na świecie w rękach kolekcjonerów, motocykli w tej wersji i w tym stanie, według mojej wiedzy jest około 15 sztuk.
Motocykl został wyprodukowany w marcu 1939 roku. Stan oryginalny. Posiada prawie wszystkie najczęściej brakujące detale w tym modelu. Są oryginalne skórzane sakwy, oryginalne uchwyty sakw, siedzenie marki Framo, puszka prądów SP 12R, stacyjka Hasag, kranik paliwa MZAG, gaźnik Bing Aj 2/24, filtr powietrza Knecht, oryginalny osprzęt kierownicy, Licznik Isgus, napęd licznika, lampa przednia Hasag 165 (jest to jedyny element na którym farba jest współczesna, dobrana komputerowo wg oryginału),
tylna lampka Hella (brak oryg. gumy i mocowania żarówek). Przednia opona oryginalna z 1939 roku. Prawie wszystkie śruby sygnowane, pochodzą z tego motocykla. Na zdjęciach brak, ale posiadam do motocykla gumę rolgazu marki Mila, oraz sygnał dźwiękowy Hella (tzw. mała Hella), oczywiście w oryginalnym malowaniu. W motocyklu brak dolnej osłony łańcucha, łańcucha, cięgna ręcznej zmiany biegów, linek oraz instalacji elektrycznej. Silnik motocykla obraca się, nie był uruchamiany, blok silnika jest od
dołu delikatnie uszkodzony, podobnie jak skrzynia biegów. Prawdopodobnie z tego powodu motocykl poszedł w odstawkę i przetrwał do dzisiejszych czasów. Silnik nie był nigdy rozpoławiany, wszystkie śruby wyglądają na nieodkręcane. Kilka elementów zostało do motocykla dokupionych.

Stan muzealny. Takie egzemplarze jak ten nie pojawiają się na sprzedaż. Ze względu na zachowany oryginalny stan odrestaurowanie go byłoby zniszczeniem historii, na pewno trudno by było znaleźć w dzisiejszych czasach drugi tak dobrze zachowany egzemplarz. Powinien pozostać w tym stanie co jest w zbiorach prywatnych lub muzeum. Ale dla upartych, koszt wyjechania na droge to wedlug specjalistow okolo 3000-4000 pln.
100 zdjec znajdziesz tutaj:

https://photos.google.com/share/AF1QipOhJcQREyy-TD1KO7sYENzvDSndLZIbkGsTP0sG2SJVG-CfNYlSY_h_ViN1LuxlRg?key=QXZ5ZmNheG9GV0FQSlpHWENBd0tUcDdIVGEzV293

Cena: 14250euro(60000pln) Generalnie bardziej jestem zainteresowany wymiana na BMW E9, Isette lub Jaguara E-type. Ostatni moze byc do remontu, z doplata z mojej strony. W cenie dodaje wszystko co niemieckie z mojej kolekcji (ekwipunek, wyposazenie, schirmutze, 2 duze skrzynie itd slowem duzo pierdolek z epoki na gotowa diorame)
Zainteresowanych zapraszam do wysylania wiadomosci na prv.



Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Opis załącznika:

Czw 19 Lip, 2018 19:28

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki w tym forum
Możesz ściągać pliki w tym forum



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Forum.
Redakcja magazynu "Inne Oblicza Historii" nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.